2017/03/05

senaste veckan i pics

har varit så peppad på att börja blogga igen, men kände att jag behövde en fresh start, clean slate osv därav ny blogg!! tänker att den ska fungera som en "kreativ plattform" (på min förra blogg hade jag skrivit detta med varannan versal men nu är det slut med det!! på denna blogg ska det vara en mycket mognare ton :(( skoja) med allt möjligt blandat innehåll (eller ska jag säga
..
CONTENT...
...
???

skkkkkooojjjja)

nä ok var var jag, jo, denna blogg lär som vanligt innehålla sopiga mobilbilder på typ loppisfynd men förhoppningsvis kommer jag också komma igång mer kreativt och lägga upp lite grejer som jag "skapat" dvs graphic design stuff dvs my passion dvs SKOJA IGEN!! aja, de blir nog bra.

nå väl, tänkte gå ut starkt med att lägga upp lite bilder från senaste veckan (och lite förra veckan), varnar på förhand att det till största delen består av selfies me smink ;))



selfie från en morgon innan jag skulle till jobbet, solen sken och då måste man ju passa på!! har tänkt att jag ska bli mer duktig på att testa mer smink till vardags dvs ögonskugga och läppstift typ, syns ej så mycket på denna bild men körde bronzer på ögonlocken + mycket highlighter pga highlighter är ju livet!!

En annan dag matchade jag ögonskugga (rouge även denna gång) med rosa väggar på jobbet, men det syns inte ju inte så klart :( aja, också en liten inblick från min "vardag": håller just nu på att sätta ihop en grafisk profil och väljer ut en färgpalett, så svårt!! men kul!!! sedan en bild från förra veckan där vi var med i årets byrå och vann vår kategori?? så jävla sjukt var det..men KUL!!



Fredagslook: Noora-skjortan (ett av mina tusen senaste second hand-fynd, ska styra upp ett inlägg där jag visar upp allt tänkte jag, stay tuned!!) samt en av mina favvo lipliners på läpparna, kanske är sedan gammalt men fan vad bekvämt det är att bara köra på med en lipliner, no fuss, sitter länge och ger ett snyggt och naturlish resultat. Denna är från Milani (svinbilliga typ 60 spänn styck!!) i färgen "Nude".

En "festmejk" från förra helgen men den fick komma med här ändå!! så klart en go prilla under läppen och en ny festtopp som också är ett av alla second hand-fynd.




Sist men inte minst lite pics från helgen. En chill mejk med en typ taupe/mauve-färgad ögonskugga jag hittade i sminklådan som jag aldrig använt förut, stod bara att den var från Glossybox?? men gillade den verkligen iaf!! Skulle iväg på middag hos mina päron för att fira att jag fyllt ååår hehe ;)) sen hem till freja och david (och katten dennis!!! <3) för att kolla mello och spela spel, myskväll indeed! idag har jag chillat framför vasaloppet (inget som ger mig sån ro i själen som skidåkning på tv) samt ätit årets godaste semla! och då har jag ändå ätit 5 st i år!! och då gillar jag typ inte ens semlor??? aja, från vårt lokala bageri i hökis var den, lovar att jag inte alls är partisk!!

det var denna vecka det!! puss å kram /linny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar