2017/04/17

mina senaste second hand-fynd!

Har ju sagt tidigare att jag skulle sammanställa alla mina senaste second hand-fynd i ett eget inlägg vilket ännu inte blivit av :(( så länge tänkte jag bara visa upp det senaste som jag köpte i helgen, då jag hade riktigt flyt och hittade flera bra grejer!! (förlåt på förhand för dålig bildkvalle!!)


- Blommig klänning, 40 kr
Ett mission jag haft i vår är att försöka inkludera lite mer färg och mönster till min annars svarta garderob. Fastnade direkt för den här klänningen, älskar 90-talsmönstret och modellen, ganska kort och oversize typ. Tänker att den skulle vara så snygg tillsammans med en svart jeansjacka (måste hitta en!!) en solig sommardag! :--)

- Mönstrad kavaj/kimono-grej, 40 kr
Mer mönstrat!! Vet inte riktigt vad det är för plagg, typ en blandning mellan en kimono och en kavaj, fast en mer oversize och fladdrig modell typ, kan inte förklara?? älskar mönstret och modellen iaf, tänk vad snyggt tillsammans med vida byxor och typ sandaler i sommar?? mvh stylisten

- Svart collegetröja, 40 kr
Tunnare collegetröjor som liksom är korta i modellen är något jag alltid köper på mig, passar ju till allt! Denna var också i sjukt skönt material och lite urtvättad vilket jag gillar.

- Grön väska, 100 kr
Asssåååå så otippat av mig att jag köpte den här men blev helt tokig i både modellen och färgen att jag var tvungen!! detta är min favoritmodell på väskor; inte jättestor men inte jätteliten så man får ändå plats med lite grejer. Också att den har både handtag och axelrem är king!! färgen är lite ljusare i verkligheten typ smaragdgrön?? tänker att det blir en perfekt liten färgKLICK till en annars nedtonad outfit :)))

- Vinröd läderväska, 150 kr
Ok, gick eventuellt lite över gränsen när jag köpte TVÅ väskor men kunde inte lämna kvar den här heller. OBS att det hade kommit in så sjukt mycket fina väskor att jag var nära på att köpa ytterligare två stycken?? men tog ändå mitt förnuft till fånga och nöjde mig med två :))
iallafall, har varit på jakt efter en väska jag kan ha till jobbet som både får plats med laptop och andra grejer samt har många fack för alla småprylar man går runt och bär på, och denna väska fyllde alla krav!! SÅ nöjd är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar